FORKLIFT TRUCKS MARKET – GROWTH, TRENDS AND FORECAST (2019 – 2024) https://www.mordorintelligence.com/industry-reports/forklift-trucks-market


Rynek wózków widłowych
Oczekuje się, że rynek wózków widłowych zarejestruje wzrost na poziomie ponad 6% w okresie prognozy (2019-2024). Wózki widłowe są jednym z najpopularniejszych urządzeń do przeładunku na rynku. Chociaż na rynku pojawia się duża liczba zautomatyzowanych rozwiązań, zapotrzebowanie na wóżki widłowe (IC) i elektryczne wózki widłowe nie zmalało.

Oczekuje się, że rosnący popyt w regionach Europy, Azji i Pacyfiku spowoduje dalszy wzrost sprzedaży tych jednostek w okresie objętym prognozą. Podczas gdy olbrzymi popyt ze strony branży detalicznej, zwłaszcza z branży e-commerce, napędza rynek wózków widłowych, pojawienie się zautomatyzowanych pojazdów kierowanych (bliskich substytutów wózków widłowych) stanowi poważne wyzwanie dla rynku.

Oczywiste jest, że koszty zużycia energii przez elektryczny wózek widłowy są stosunkowo niższe. Co więcej, zalety takie jak zerowa emisja, zerowe zanieczyszczenie hałasem i możliwość wirtualnego wykonania każdego zadania, jakie może wykonać wózek widłowy IC, coraz częściej aprobują elektryczne wózki widłowe, aby co roku zdobywać większy udział w rynku.

Elektryczne wózki widłowe utrzymują największy udział na rynku.
W ciągu ostatnich kilku lat wózki elektryczne / akumulatorowe zdobyły silną pozycję w środowisku transportu materiałów. Ograniczenia i wady, które niegdyś sprawiały, że wózki elektryczne były nieefektywne i niepraktyczne, zostały wyeliminowane przez rozwój technologii i udowodnioną wydajność.
Wiele firm przemysłowych przechodzi na elektryczne wózki widłowe, ponieważ energooszczędne, przyjazne dla środowiska maszyny mogą zrobić praktycznie wszystko, co robią emisyjne wózki widłowe. Elektryczne wózki widłowe są realistyczną alternatywą dla wózków podnośnikowych zasilanych cieczą i są bardziej ekonomiczne w obsłudze, równie mocne, łatwiejsze w utrzymaniu, bezpieczniejsze, cichsze i czystsze.
Chociaż stawki elektrycznych wózków widłowych zależą od lokalizacji, jasne jest, że koszty zużycia energii elektrycznej wózków widłowych są znacznie niższe. Dlatego rządy w różnych krajach wspierają rozwój elektrycznych wózków widłowych.
Na przykład przepisy rządowe Chicago popychają firmy zajmujące się transportem materiałów do innowacji. Dzięki temu Hyster Yale przedstawił dwa nowe produkty swoich inicjatyw badawczo-rozwojowych, prezentując pierwszy elektryczny wózek widłowy z przeciwwagą z fabrycznie zintegrowanym akumulatorem litowo-jonowym.
Z kilkoma innymi zaletami, takimi jak zerowa emisja, niski poziom hałasu, lepsza widoczność i umiejętność wirtualnego wykonywania każdego zadania, które może wykonać wózek widłowy, coraz częściej zgadza się, aby elektryczne wózki widłowe zdobywały większy udział w rynku i oczekuje się, że będzie najszybciej rozwijającym się wózkiem widłowym.

Środowisko konkurencyjne.
Rynek wózków widłowych jest rozdrobniony. Rosnąca penetracja handlu elektronicznego w kilku częściach świata zwiększa popyt na elektryczne wózki widłowe z masztem.

Ogólnie konkurencja wśród istniejących konkurentów jest wysoka. W przyszłości oczekuje się przejęć i współpracy dużych firm z różnymi firmami zajmującymi się obsługą materiałów i zarządzaniem łańcuchem dostaw, które koncentrują się na ekspansji produktów i innowacjach. Niektóre kluczowe zmiany w tej dziedzinie to:

Kwiecień 2019 - JBT Corporation, globalny dostawca technologii ogłosił, że wprowadza na rynek nowy AGV z podwójnym trybem we współpracy z Hyster-Yale Materials Handling. Współpraca pomoże JBT w zademonstrowaniu swojej sprawności zautomatyzowanego pojazdu kierowanego i jego zaangażowaniu w dostarczanie automatyzacji klientom na całym świecie dzięki Hyster-Yale na podwójnym wózku widłowym z podwójnyą głębokością pantografu.
Kwiecień 2019 - OTTO Motors, oddział Clearpath Robotics, ogłosił wprowadzenie OTTO 750, pierwszego pojazdu samobieżnego do transportu materiałów o ładowności 750 kg. Został zaprojektowany do przenoszenia ładunków na paletach, co pomogłoby fabrykom w transporcie materiałów. Każda z trzech standardowych metod ma różne maksymalne obciążenia, 100 kg dla wózka pchanego przez człowieka, 750 kg dla pompy z pompą i 1500 kg dla wózka widłowego.

Główni gracze na rynku:
 Toyota Industries Corporation 
 KION Group AG
 Hyster-Yale Materials Handling Inc.
 Hyundai Heavy Industries Co. Ltd.
 Godrej and Boyce Manufacturing Co. Ltd.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *